FMV
Işık Üniversitesi
Lisans ve Ön Lisans 2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi
Yatay Geçiş Başvuruları
Başvuru Tarihleri : 23 - 27.01.2023 Pazartesi‐Cuma
İlan Tarihi : 06.01.2023 Pazartesi
Kesin Kayıt Tarihleri : 06‐10.02.2023 Pazartesi‐Cuma
Yüksek Öğretim Kurumlarında Lisans/Ön lisans Düzeyindeki Programlar arasında Geçiş ve Kurum içi yatay geçiş yolu ile kabul edilecek öğrencilerde aranılacak nitelikler, gerekli belgeler, ayrılan kontenjanlar ve diğer hususlar aşağıda yer almaktadır.
A-İngilizce Yeterlik Sınavı
Işık Üniversitesinin Fakülte ve Bölümleri arasında yapılan yatay geçişlerde, hazırlık sınıfını başarı ile geçen öğrencilerde İngilizce Yeterlik şartı aranmaz.
Işık Üniversitesi dışından gelecek öğrencilere uygulanan sınav bilgisine aşağıdaki linkten ulaşılabilir:
https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/sinavlar
2022‐2023
Eğitim ‐ Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş Kayıt İngilizce Sınav Takvimi;
İngilizce Sınav Tarihleri; 13.02.2023
Pazartesi
B-BAŞVURU
SIRASINDA İSTENEN BELGELER
Kurumlararası
Yatay Geçiş
Sadece Önlisans öğrencileri başvuru yapabilir.
BAŞVURU EVRAKLARI
·
Kurumlar arası Yatay Geçiş Başvuru
Formu (Örneği formlar kısmında yer almaktadır.)
·
Kimlik Fotokopisi
·
Lise Diploması Fotokopisi
·
Sonuç Belgesi
·
Yerleştirme Belgesi
·
Öğrenci Belgesi (Kayıt Tarihi
Belirtir) (Yeni Tarihli)
·
Disiplin Belgesi (Not Dökümü veya
Öğrenci Belgesinde Yazabilir) (Yeni Tarihli)
·
Transkript (Yeni Tarihli)
· Ders İçerikleri
Uluslararası İngilizce yeterlik belgesi (TOEFL, YDS, KPDSS vs) Bu belgeler yok ise, Işık Üniversitesi İngilizce Hazırlık Sınavına girilecektir. Sınavda başarılı olunması halinde Lisans ya da Ön lisansa başlanılacaktır. Aksi durumda bir sene İngilizce Hazırlık sınıfı okunacaktır.
·
1 Adet Fotoğraf
· Yatay geçiş yapmasında sakınca
yoktur yazısı (Bu belge kesin kayıt sırasında teslim edilecektir.)
!!! Belgelerin online olarak taranarak oidbofis@isikun.edu.tr adresine
gönderilmesi gerekmektedir. Eksik belgelerle işlem yapılmayacaktır.
Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş (EK MADDE-1)
Daha önce Merkezi Puan ile Başvuru yapmayan;
BAŞVURU
EVRAKLARI
·
Merkezi Yerleştirme ile Yatay Geçiş
Formu (Örneği formlar kısmında yer almaktadır.)
·
Kimlik Fotokopisi
·
Lise Diploması Fotokopisi
·
Sonuç Belgesi
·
Yerleştirme Belgesi
·
Girdiğin Yılın Tavan Taban Puanları
·
Daha önce Ek Madde-'e göre Yatay
Geçiş Yapmadığına Dair Yazı
·
Öğrenci Belgesi (Yeni Tarihli)
·
Disiplin Belgesi (Not Dökümü veya
Öğrenci Belgesinde Yazabilir) (Yeni Tarihli)
·
Transkript (Hazırlık sınıfından
gelenler hariç) (Yeni Tarihli)
· Ders İçerikleri (Hazırlık sınıfından gelenler hariç)
Uluslararası İngilizce yeterlik belgesi (TOEFL, YDS, KPDSS vs.) Bu belgeler yok ise, Işık Üniversitesi İngilizce Sınavına girilecektir. Sınavda başarılı olunması halinde Lisans yâda Ön Lisansa başlanılacaktır. Aksi durumda İngilizce Hazırlık sınıfı okunacaktır.
·
DGS ile yerleşmiş öğrenciler için
Onaylı Ön Lisans Diploması Örneği
·
DGS ile yerleşmiş öğrenciler için
Onaylı Ön Lisans Transkripti
·
Disiplin Cezası Almadığına Dair
Belge
·
Öğrenci Belgesi (Kayıt Tarihi belirtir)
·
1 adet fotoğraf
!!!Belgelerin Işık Üniversitesi öğrencileri için e campus alanına
yüklenmesi ve ayrıca online olarak taranarak oidbofis@isikun.edu.tr adresine
gönderilmesi gerekmektedir.
Kurumdışı ek madde-1 ile geçiş yapacak adayların online olarak
taranarak oidbofis@isikun.edu.tr adresine gönderilmesi
gerekmektedir.
Eksik
belgelerle işlem yapılmayacaktır.
Kurumiçi
Yatay Geçiş başvurusu;
Öğrencilerimiz e-campuse giriş
yaptıklarında ana sayfada karşılarına gelen "Kurum içi Yatay Geçiş
Başvurusu" linkine tıklayarak başvuruyu gerçekleştirebilir.
·
Başvuru Formu (İmzalı)
·
Kimlik Fotokopisi
·
Lise Diploması Fotokopisi
· Sonuç Belgesi
· Transkript (Hazırlık sınıfından gelenler hariç)
·
İngilizce Programlar İçin Hazırlık
Sınav sonucu
·
Fotoğraf
!!!
Belgelerin online olarak taranarak oidbofis@isikun.edu.tr adresine gönderilmesi
gerekmektedir. Eksik belgelerle işlem yapılmayacaktır.
Kurumlar Arası Yatay
Geçiş başvurusu;
http://e-campus.isikun.edu.tr/basvurular/kurumlararasiyataygecis
Merkezi (Ek Madde-1)
Yatay Geçiş başvurusu;
http://e-campus.isikun.edu.tr/basvurular/merkeziyataygecis
Kontenjanlar, Taban ve Taban Puanlara ait dokümanlara sayfanın en aşağısında
yer alan bölümden ulaşabilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FMV
Işık University
Undergraduate and Associate Degree 2022-2023 Academic Year Spring Semester
Transfer Applications
Application Dates: 23 – 27.01.2023
Monday-Friday
Registration Dates: 06 – 10.02.2023
Monday-Friday
The qualifications, necessary documents, allocated quotas and other issues
that will be sought for students who will be accepted through the Transition
between Undergraduate / Associate Degree Programs in Higher Education
Institutions and internal Decommissioning are listed below.
A-English Proficiency Exam
English Proficiency is not required for students who successfully pass the
preparatory class Decisively in the transitions between the Faculties and
Departments of Işık University.
The
exam information applied to students from outside Işık University can be
accessed from the link below:
https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/sinavlar
2022-2023
Academic Year Spring Semester Transfer Registration English Exam Calendar;
English Exam
Dates; 13.02.2023 Monday
B-DOCUMENTS
REQUESTED DURING THE APPLICATION
Inter-Institutional Transition
Only Associate degree students can apply.
APPLICATION DOCUMENTS
·
Inter-Institutional Decadal
Transfer Application Form (An example is in the forms section.)
·
Photocopy of ID
·
Photocopy of High School Diploma
·
Result Document
·
Placement Certificate
·
Student Certificate (Specifies
the Date of Registration)
·
Disciplinary Document (Can be
written in the Transcript or Student Document)
·
Transcript
·
Course Contents
·
International English proficiency
certificate (TOEFL, YDS, KPDSS etc.) If these documents are not available, Işık
University English Preparatory Exam will be taken. If the exam is successful,
the License or Pre-license will be started. Otherwise, an English Preparatory
class will be read for one year.
·
1 Photo
·
There is no objection to
transition (This document will be delivered during the final registration.)
!!! By scanning the documents online
oidbofis@isikun.edu.tr it must be sent to the address. No action will be taken
with missing documents.
Transfer According to the Central Placement Score (Annex
Item-1)
Who has not applied with the Central Score before;
APPLICATION DOCUMENTS
·
Transition Form with Central
Placement (An example is located in the forms section.)
·
Photocopy of ID
·
Photocopy of High School Diploma
·
Result Document
·
Placement Certificate
·
Ceiling Base Points of the Year
You Entered
·
A Letter Stating that He has not
made a Transition according to the Annex Item-1 Before
·
Student Certificate (Newly Dated)
·
Disciplinary Document (Can be
written in the Transcript or Student Document) (Newly Dated)
·
Transcripts (except those from
the preparatory class) (Newly Dated)
·
Course Contents (except those
from the preparatory class)
·
International English proficiency
certificate (TOEFL, YDS, KPDSS, etc.) If these documents are not available,
Işık University English Exam will be taken. If the exam is successful,
Undergraduate or Associate Degree will be started. Otherwise, the English
Preparatory class will be read.
·
Sample of Approved Associate
Degree Diploma for students settled with DGS
·
Approved Associate Degree
Transcript for students who have settled with DGS
·
A Document Stating that No Disciplinary
Action has been Taken
·
Student Certificate (Specifies
the Date of Registration)
·
1 photo
!!!Uploading the documents to the e campus area for
Işık University students and also scanning them online oidbofis@isikun.edu.tr
it must be sent to the address.
Candidates who will pass with the Annex Item-1 outside the
institution are screened online by oidbofis@isikun.edu.tr it must be sent to
the address.
No action
will be taken with missing documents.
Internal Transfer Application;
When
our students log in to the e-campus, they can apply by clicking on the
"In-House Transfer Application" link that appears on the main page.
·
Application Form (Signed)
·
Photocopy of ID
·
Photocopy of High School Diploma
·
Result Document
·
Transcripts (except those from
the preparatory class)
·
Preparation Exam result for
English Programs
·
Photo
!!! By scanning the documents online
oidbofis@isikun.edu.tr it must be sent to the address. No action will be taken
with missing documents.
Application for Decommissioning between Institutions;
http://e-campus.isikun.edu.tr/basvurular/kurumlararasiyataygecis
Central (Annex Item-1) Transfer application;
http://e-campus.isikun.edu.tr/basvurular/merkeziyataygecis
You can access the documents related to Quotas, Base
and Base Points from the section at the bottom of the page.