2023 DGS EK KAYIT DUYURU METNİ
Değerli Öğrencilerimiz,
2023 DGS Ek Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 13-16 Ekim 2023 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 13-19 Ekim 2023 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, e-Devlet kaydı
zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt
yaptırabilir.
e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali
yükümlülüğü olmayan ''tam burslu''
öğrencilerimiz,
·
e-Devlet
sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını
seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.
·
e-Devlet üzerinden kayıt
yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra
"Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu
belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt
yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili
mail grubuna gönderilmelidir.
·
e-Devlet üzerinden kayıt olan
tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün
sonra tamamlanmaktadır.
·
Kesin kaydı tamamlanan
öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2023kayitevrak@isikun.edu.tr mail
grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
• DGS Ek sınav
sonuç belgesinin internet çıktısı (DGS)
• Önlisans
Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi
( aslı görüldükten sonra fotokopisi
alınacaktır.)
• Ders İçerikleri
(Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
• Transcript
(Onaylanmış)
• Son altı ay
içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden
çekilmiş 3 adet (4,5
cm x 6 cm) fotoğraf
• Nüfus cüzdanı
arkalı önlü fotokopisi
KAYIT ADIMLARI;
·
Kayıt
şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi? Fiziki mi?
·
Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2023kayitevrak@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder.
Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
·
Tam
burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
·
Kayıt
işlemini tamamla.
Mali
Yükümlülüğü olan Öğrencilerin Kayıtları;
e-Devlet
üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali
yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim
ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.
EFT
ya da Havale yapmak için;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ
ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası
mutlaka yazılmalıdır
|
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz
için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke
tıklayınız.
Ödeme işlemi
gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt
gerçekleştirebilirler.
Uzaktan
gerçekleştirilen kayıtlarda,
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ
ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası
mutlaka yazılmalıdır
|
·
Kesin kaydın tamamlanabilmesi
için öğrencilerimizin DGS Ek kayıt belgelerini 2023kayitevrak@isikun.edu.tr
mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık
Okulu için sınavlarımız detaylar ve sınava ait açıklamalar resmi web sayfamızda
yer alıyor.
Placement
Sınavı:
23 Ekim 2023
günü, saat 09:00'da, SFL Binasında, yüz yüze (sınav süresi: 75 dk.)
Proficiency/Muafiyet
Sınavı
(Placement
Sınavı'ndan başarılı olanlar içindir. Diğerleri direk olarak Hazırlık sınıfına
yerleştirilirler.)
Yazılı
bölümler: 23 Ekim 2023 günü, başlangıç
saati: 12:00 bitiş saati: 15:30, SFL Binasında, yüz yüze
Konuşma bölümü:
24 Ekim 2023 günü, saat 14:00'de, SFL Binasında, yüz yüze yapılacaktır.
Sınavla ilgili
sorularınız için sflinfo@isikun.edu.tr adresine
mesaj atabilirsiniz. Sınavlar hakkında detaylı bilgi için: https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/sinavlar
ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!
Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt
evraklarını 2023kayitevrak@isikun.edu.tr
adreslerine göndermeleri zorunlu
olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire
Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların
orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.
e-Devlet
üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik
Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin
tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından
saklanmalıdır.
ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET
SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK
ÖĞRENCİLERİMİZ;
13-19
Ekim 2023
tarihleri arasında
eğitim görecekleri kampüslere randevu alıp gelerek şahsen kayıt işlemi
gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim
ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
·
EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ
ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası
mutlaka yazılmalıdır
|
·
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz
için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke
tıklayınız.
Kayıtta problem yaşamamak
adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
• DGS Ek sınav
sonuç belgesinin internet çıktısı (DGS)
• Önlisans
Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve
fotokopisi
( aslı görüldükten sonra fotokopisi
alınacaktır.)
• Ders İçerikleri
(Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
• Transcript
(Onaylanmış)
• Son altı ay
içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden
çekilmiş 3 adet (4,5
cm x 6 cm) fotoğraf
• Nüfus cüzdanı
arkalı önlü fotokopisi
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.