2022 DGS EK KAYIT DUYURU METNİ
Değerli Öğrencilerimiz,
2022 DGS Ek Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 19 - 20 Ekim 2022 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 19 - 24 Ekim 2022 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, e-Devlet kaydı
zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt
yaptırabilir.
e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali
yükümlülüğü olmayan ''tam burslu''
öğrencilerimiz,
·
e-Devlet
sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını
seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.
·
e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu
öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt
Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin
tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından
saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
·
e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin
kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.
·
Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt
belgelerini 2022kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
•
DGS sınav sonuç belgesinin internet
çıktısı (DGS)
•
Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi
( aslı görüldükten sonra fotokopisi
alınacaktır.)
•
Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
•
Transcript (Onaylanmış)
•
Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde
önden
çekilmiş 3 adet (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
•
Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi
KAYIT ADIMLARI;
·
Kayıt
şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi? Fiziki mi?
·
Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2022kayitevrak@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder.
Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
·
Tam
burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
·
Kayıt
işlemini tamamla.
Mali Yükümlülüğü olan Öğrencilerin Kayıtları;
e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu
öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile
gerçekleştirebilirsiniz.
EFT ya da Havale yapmak için;
Alıcı Adı
|
FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
İş Bankası İstanbul Şubesi
|
IBAN
|
TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır |
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün
e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,
·
Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS kayıt
belgelerini 2022kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri
zorunludur.
Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık
Okulu için sınavlarımız detaylar ve sınava ait açıklamalar resmi web sayfamızda
yer alıyor.
Placement Sınavı:
25 Ekim 2022 Salı günü, saat 14:00, SFL Binasında,
yüz yüze
Proficiency/Muafiyet Sınavı
(Placement Sınavı'ndan başarılı olanlar içindir.
Diğerleri direk olarak Hazırlık sınıfına yerleştirilirler.)
Yazılı bölümler: 2 Kasım 2022 Çarşamba günü,
saat 9:30-15:00, yüz yüze
Konuşma bölümü: 3 Kasım 2022 Perşembe günü Zoom
üzerinden yapılacaktır. Zoom linkleri Konuşma sınavı günü sabahına kadar
gönderilecektir. Ulaşmama durumunda sflinfo@isikun.edu.tr adresine mesaj
atabilirler.
ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!
Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt
evraklarını 2022kayitevrak@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde
bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.
e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar
kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını
mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir.
Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.
ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET
SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK
ÖĞRENCİLERİMİZ;
19 - 24 Ekim 2022 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere randevu
alıp gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki
seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile
ödeyebilirsiniz.
· EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
İş Bankası İstanbul Şubesi
|
IBAN
|
TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır |
·
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak
Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
•
DGS sınav sonuç belgesinin internet
çıktısı (DGS)
•
Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi
( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
•
Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
•
Transcript (Onaylanmış)
•
Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde
önden
çekilmiş 3 adet (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
•
Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.