YKS Ek Kontenjan Kayıtları

2021 YKS 2.EK KAYIT DUYURUSU

 

Değerli Öğrencilerimiz,

 

2021 YKS 2.Ek Kayıtları Üniversitemizde ''E-Devlet'', ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir. 

 

Yaşadığımız Pandemi nedeni, kayıtlarınızı uzaktan Çevrim-içi sistemler ile tamamlamanız toplumsal riski azaltacaktır. 

 

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 26-31 Ekim 2021 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 26 Ekim-01 Kasım 2021 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrenciler elektronik kayıt olabilirler. e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır. 

 

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.  Ancak Pandemi nedeni ile kendiniz ve ilgililerin risk altında olduğu unutulmamalıdır.

 

KAYIT ADIMLARI ÖZET

 

           Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi?  Fiziki mi? 

       Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2021kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.

           Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.

           Kayıt işlemini tamamla.

 

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

 

•        E-Devlet Barkodlu Kayıt Belgesi

•        YKS 2.Ek Yerleştirme sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı

•    Lise Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgenizin Fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

•     Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

•        2001 ve öncesi doğumlu erkek öğrenciler için "Askerlik Durum Belgesi"

 

 

v  E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYITLANACAK MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLMAYAN ''TAM BURSLU'' ÖĞRENCİLERİMİZ, 

 

         https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresi üzerinden kayıtlanabilirler.

         e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.

       e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır. 

    Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS Ek kayıt belgelerini 2021kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

 

v  MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN (%50-%25 –ÜCRETLİ)  ÖĞRENCİLERİN KAYITLARI; 

 

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

 

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

EFT ya da Havale yapmak için;

 

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

 

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır



 

Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için; 

 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

 

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

 

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda, 

 

   Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2021kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

 

v  ÖN LİSANS  MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

 

26 Ekim-01 Kasım 2021 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

 

           EFT yada Havale yapmak için ;

 

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 

           Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için; 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

 

           Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan İş Bankası ödeme stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir. 

 

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

 

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

 

•        YKS 2.Ek Yerleştirme sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı

•    Lise Diploması veya Geçici Mezuniyet Belgenizin Fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

•     Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

•        2001 ve öncesi doğumlu erkek öğrenciler için "Askerlik Durum Belgesi"

 

Ø  Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız 3-4-5 Kasım 2021 tarihleri içerisinde 2 aşamalı olarak ve çevrim-içi gerçekleşecektir. Detaylar resmi web sayfamızda yer almaktadır.

 

           3 Kasım Çarşamba, saat 10:00 İngilizce Düzey Belirleme Sınavı – (Çevrim-içi) (Bu sınavdan geçer not alanlar iki güne yayılan aşağıdaki Yeterlik Sınavına girmeye hak kazanırlar.)

           4 Kasım Perşembe, saat 10:00 İngilizce Yeterlik Yazılı Sınavı – (Çevrim-içi)

 

           5 Kasım Cuma, saat 10:00 İngilizce Yeterlik Sözlü Sınavı – (Çevrim-içi)

 

ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

 

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2021kayit@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

 

 e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

 

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.

 

İlgili Dosyalar