DGS Kayıt Duyurusu

2020 DGS KAYIT DUYURU METNİ

Değerli Öğrencilerimiz,

2020 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir. 
Fiziki Kayıtlarda Hes Kodu ile Kampüslerimize giriş yapıldığı unutulmamalıdır.

Yaşadığımız Pandemi nedeni, kayıtlarınızı uzaktan Çevrim-içi sistemler ile tamamlamanız toplumsal riski azaltacaktır. 

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 09-13 EKİM tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 09 -15 EKİM tarihleri arasında gerçekleşecek olup, elektronik kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrencileri kapsamaktadır. 

e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır. 

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.  

Ancak Pandemi nedeni ile kendiniz ve ilgililerin risk altında olduğu unutulmamalıdır.

e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz, 

e-Devlet sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler. 
e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır. 
Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2020kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.


Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

•        DGS sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
•        Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi              
         ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
•        Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
•        Transcript (Onaylanmış)
•        Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden  
                   çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

KAYIT ADIMLARI;

Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi?  Fiziki mi? 
Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2020kayitevrak@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
Kayıt işlemini tamamla.

Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli)  Öğrencilerin Kayıtları; 

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.
EFT ya da Havale yapmak için;

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır


Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için; 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda, 

Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2020kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız 16-17 Ekim 2020 tarihleri içerisinde 2 aşamalı olarak ve çevrim-içi gerçekleşecektir. Detaylar resmi web sayfamızda yer almaktadır.

16 Ekim Cuma, saat 15:00 Düzey Belirleme (Placement) Sınavı– (Çevrim-içi)
17 Ekim Cumartesi, saat 10:00 Yeterlik (Muafiyet) Sınavı– (Çevrim-içi)

ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2020kayitevrak@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

 e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

ÖN LİSANS  MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

12-15 Ekim  2020 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale yapmak için ;

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için; 
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan İş Bankası ödeme stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir. 

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

•        DGS sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
•        Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi              
         ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
•        Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
•        Transcript (Onaylanmış)
•        Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden  
          çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.