DGS Kayıt Duyurusu

2021 DGS KAYITLARI HAKKINDA

Değerli Öğrencilerimiz,

2021 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''e-Devlet'', ''çevrim-içi'' ve ''fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.

Yaşadığımız pandemi nedeniyle, kayıtlarınızı uzaktan çevrim-içi sistemler ile tamamlamanız toplumsal riski azaltacaktır.

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 17-22 Eylül 2021 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 17-24 Eylül 2021 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrenciler elektronik kayıt olabilirler. e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.Ancak pandemi nedeni ile kendiniz ve ilgililerin risk altında olduğu unutulmamalıdır.

KAYIT ADIMLARI

· Kayıt şekline karar ver: Çevrim-içi mi? e-Devlet üzerinden mi?Fiziki mi?

· Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip,2021kayit@isikun.edu.tradresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.

· Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.

· Kayıt işlemini tamamla.

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

· e-Devlet Barkodlu Kayıt Belgesi

· DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı

· Ön lisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

· Ders İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)

· Transkript (Onaylanmış)

· Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde öndençekilmiş 3 adet(4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

· Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

· 2001 ve öncesi doğumlu erkek öğrenciler için "Askerlik Durum Belgesi"

E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYITLANACAK MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLMAYAN "TAM BURSLU" ÖĞRENCİLERİMİZ,

· https://www.turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresi üzerinden kayıtlanabilirler.

· e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.

· e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.

· Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2021kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

MALİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ OLAN (%50-%25 –ÜCRETLİ) ÖĞRENCİLERİN KAYITLARI;

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

EFT ya da Havale yapmak için;

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

 *Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler. Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda;

· Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini2021kayit@isikun.edu.trmail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

17-24 Eylül2021 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

· EFT yada Havale yapmak için;

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır


· Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için; https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

· Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan İş Bankası ödeme stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir.

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

· DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı

· Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi(Aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

· Ders İçerikleri (Sadece alınan derslere ait)

· Transkript (Onaylanmış)

· Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde öndençekilmiş 3 adet (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

· Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

· 2001 ve öncesi doğumlu erkek öğrenciler için "Askerlik Durum Belgesi"

Eğitim dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız 27-30 Eylül 2021 tarihleri içerisinde 2 aşamalı olarak ve çevrim-içi gerçekleşecektir. Detaylar resmi web sayfamızda yer almaktadır.

· 27 Eylül Pazartesi, saat 10:00 İngilizce Düzey Belirleme Sınavı – (Çevrim-içi) (Bu sınavdan geçer not alanlar iki güne yayılan aşağıdaki Yeterlik Sınavına girmeye hak kazanırlar.)

· 29 Eylül Çarşamba, saat 10:00 İngilizce Yeterlik Yazılı Sınavı – (Çevrim-içi)

· 30 Eylül Perşembe, saat 10:00 İngilizce Yeterlik Sözlü Sınavı – (Çevrim-içi)

ÖNEMLİ HATIRLATMA!!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını2021kayit@isikun.edu.tradreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.