2023-2024
Eğitim-Öğretim Yılı Çalışma Desteği (Çalışma Bursu)
2023-2024
Eğitim-Öğretim Yılı için Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) başvuruları 07
Temmuz 2023 Cuma akşamına kadar
http://ecampus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki
üzerinden online olarak yapılacaktır.
İdari Birimlerde (Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi Merkezi Daire Başkanlığı, Akademik, Sosyal ve
Kültürel Gelişme Koordinatörlüğü, Mali İşler Daire Başkanlığı, Bilgi Teknolojileri
Daire Başkanlığı) çalışma destekli (çalışma burslu) öğrenci olarak görev
almak isteyen öğrencilerin 07 Temmuz 2023 Cuma akşamına
kadar "İdari Çalışma Bursu Başvurusu " alanını doldurması
gerekmektedir.
Akademik
birimlerde (öğrenci asistanı olarak) görev alacak çalışma destekli öğrencilerin
isimleri ilgili Fakülte tarafından Burs Komisyonu'na bildirilecektir.
Fakülteler
tarafından isimleri bildirilen öğrencilerin 07 Temmuz 2023 Cuma
akşamına kadar http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki
üzerinde yer alan "Akademik Çalışma Bursu Başvurusu" alanını
doldurması gerekmektedir.
Başvuru
sonrasında formlar üzerinde herhangi bir düzenleme/düzeltme ve/veya tekrar
giriş işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Bu nedenle forma girdiğiniz bilgilerin
doğruluğundan emin olmanızı rica ederiz.
Online başvuru formları http://ecampus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linkine
konulmuştur.
Burs Komisyonu tarafından yapılacak başvuru inceleme
ve değerlendirme sürecinde Işık e-postanız aracılığı ile bilgilendirme
yapılacaktır. Lütfen Işık e-posta adresinizi güncel olarak takip ediniz.
Çalışma bursu
kazananlar 2023-2024 Akademik Yılı başladıktan sonra
açıklanacaktır.
Hatırlatma: Bu
duyuru Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı nedeni ile Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı
olan öğrencilere yöneliktir.
Öğrenci İşleri
Daire Başkanlığı
08.06.2023
Sorularınız ve
Bilgi için:
Rengin Özlem Ak
E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr
2023-2024
Academic Year Work Support (Work Scholarship)
Applications for
Work Support (Work Scholarship) for the 2023-2024 Academic Year
will be made online at http://ecampus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm until
Friday evening, July 07 2023.
Students who want to work in Administrative
Units (Student Affairs Department, Financial Affairs Department,
Academic, Social and Cultural Development Coordinatorship, Information Technologies Department etc.) as a
student with a work support (work scholarship) must fill the "Work
Scholarship Application Form for Administrative Units" until Friday
evening, 07 July 2023. The names of the students with work
scholarships that will work in Academic Units (as student assistants)
will be reported to the Scholarship Commission by the related
Faculty. Students whose names have been reported by the faculties must
fill the "Work Scholarship Application Form for Academic Units" at http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm
until Friday evening, 07 July 2023.
After the
application, no editing/correction and/or re-entry will be possible on the
forms. For this reason, please make sure that the information you enter in
the form is correct.
Online
application forms are available at
http://e
campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm .
During the application review and evaluation process
made by the Scholarship Commission, you will be informed via your
Işık e-mail. Please check your Işık e-mail frequently. The
scholarship winners will be announced after the beginning of 2023-2024 Academic
Year.
Note: This
announcement is intended for students who are citizens of the Republic
of Türkiye due to the Social Security Institution legislation.
Student Affairs
Ofice
08.06.2023
For
your questions and information:
Rengin Özlem Ak
E-mail: ozlem.ak@isikun.edu.tr