2022-2023
Eğitim-Öğretim Yılı Çalışma Desteği (Çalışma Bursu)
2022-2023
Eğitim-Öğretim Yılı için Çalışma Desteği (Çalışma Bursu) başvuruları 22
Temmuz 2022 Cuma akşamına kadar
http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki
üzerinden online olarak yapılacaktır.
İdari
Birimlerde (Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Bilgi Merkezi Daire
Başkanlığı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Mali İşler Daire
Başkanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı) çalışma destekli (çalışma
burslu) öğrenci olarak görev almak isteyen öğrencilerin 22 Temmuz
2022 Cuma akşamına kadar "İdari Çalışma Bursu Başvurusu " alanını
doldurması gerekmektedir.
Akademik
birimlerde (öğrenci asistanı olarak) görev alacak çalışma destekli öğrencilerin
isimleri ilgili Fakülte tarafından Burs Komisyonu'na bildirilecektir. Fakülteler
tarafından isimleri bildirilen öğrencilerin 22 Temmuz 2022
Cuma akşamına kadar kadar
http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linki üzerinde
yer alan "Akademik Çalışma Bursu Başvurusu" alanını doldurması
gerekmektedir.
Başvuru
sonrasında formlar üzerinde herhangi bir düzenleme/düzeltme ve/veya tekrar
giriş işlemi gerçekleştirilemeyecektir. Bu nedenle forma girdiğiniz bilgilerin
doğruluğundan emin olmanızı rica ederiz.
Online
başvuru formları http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm linkine konulmuştur.
Burs
Komisyonu tarafından yapılacak başvuru inceleme ve değerlendirme sürecinde Işık
e-postanız aracılığı ile bilgilendirme yapılacaktır. Lütfen Işık e-posta
adresinizi güncel olarak takip ediniz.
Çalışma
bursu kazananlar 2022-2023 Akademik Yılı başladıktan sonra açıklanacaktır.
Hatırlatma: Bu duyuru Sosyal Güvenlik Kurumu mevzuatı nedeni ile Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan öğrencilere yöneliktir.
Öğrenci İşleri Daire BAŞKANLIĞI
17.06.2022
Sorularınız
ve Bilgi için:
Rengin
Özlem Ak
E-mail
: ozlem.ak@isikun.edu.tr
2022-2023
Academic Year Work Support (Work Scholarship)
Applications
for Work Support (Work Scholarship) for the 2022-2023 Academic Year will be made online at http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm until
Friday evening, July 22 2022.
Students
who want to work in Administrative Units (Student
Affairs Department, Health, Culture and Sports Department, Financial Affairs
Department, Information Processing Department etc.) as a student with a work
support (work scholarship) must fill the "Work Scholarship Application
Form for Administrative Units" until Friday evening, 22 July 2022.
The
names of the students with work scholarships that will work in Academic
Units (as student assistants) will be reported to the
Scholarship Commission by the related Faculty.
Students
whose names have been reported by the faculties must fill the "Work
Scholarship Application Form for Academic Units" at
http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm until
Friday evening, 22 July 2022.
After
the application, no editing/correction and/or re-entry will be possible on the
forms. For this reason, please make sure that the information you enter in
the form is correct.
Online
application forms are available at http://e-campus.isikun.edu.tr/WorkScholarship/ApplicationForm .
During
the application review and evaluation process made by the Scholarship
Commission, you will be informed via your Işık e-mail. Please
check your Işık e-mail frequently.
The
scholarship winners will be announced after the beginning of 2022-2023 Academic
Year.
Note: This announcement is intended for students who are citizens of the Republic of Türkiye due to the Social Security Institution legislation.
Student Affairs Ofice
17.06.2022
For
your questions and information:
Rengin
Özlem Ak
E-mail
: ozlem.ak@isikun.edu.tr