GİRİŞİMCİLER İÇİN DİJİTAL VE SOSYAL MEDYA
GeriBilgi ve Önkayıt
|
Eğitimin Amacı:Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Pazarlamanın dijital boyutunun giderek zorlaştığı Pazar koşullarında, şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Üniversitemiz tarafından hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleri ile anlaşılması amaçlanmaktadır. Program dâhilinde, dijital medya, teknoloji ve trendler, yeni medya, sosyal medya, sosyal ağ, İtibar yönetimi, viral pazarlama, Sosyal Medya'da strateji oluşturma ve yerleştirme, dijital pazarlama, kullanıcı deneyimi, gibi kavramların nasıl ve neden ortaya çıktığından, Türkiye ve dünyada yaşadığı değişimlere ve gelecekte yaşanabileceklere dair geniş bir yelpazede bilgi sunulurken, gerçek marka, gerçek müşteri deneyimleri paylaşılıyor. Katılımcı Profili:Kendi girişimini yönetenler, KOBİ'lerde tanıtım faaliyetlerini yürütenler. Belge:Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Katılım Belgesi verilecektir. Eğitim Programı:1. GÜN A. Dijital Dünyaya Giriş B. Dijital Pazarlama Nedir? C. Dijital Reklamcılık 2. GÜN D. Sosyal Medya Nedir? E. Sosyal Medya Pazarlaması F. Sosyal Medyada itibar Yönetimi ve Medya ilişkileri Eğitimin Süresi ve Tarihleri:Eğitim toplam 14 saat olarak 2 günde gerçekleştirilecektir.
Eğitmen:Güliz Aksoy "Kurumsal Ormanda Başarı Kuralları", "Reklam", "Dijital İletişim", "Sosyal Medya Stratejileri ve İlkeleri", "Marka Tanıtım Stratejisi / Reklamcılık" ve "Pazarlama İletişimi İlkeleri" alanlarında danışmanlık ve eğitim programları yöneten Güliz Aksoy, interaktif tartışmalar ve rehberli grup proje çalışmaları ile birlikte resmi dersleri de kapsayan öğretim ve sertifika programlarını yönetmektedir. Aksoy telekomünikasyon, otomotiv, dondurma, şekerleme, alkolsüz içecekler, kişisel bakım ve yumuşak doku hijyen ürünleri gibi önde gelen küresel ve yerel markaların 19 yıl profesyonel pazarlama iletişimi ve reklam faaliyetleri yöneticiliklerinde bulunmuştur. Güliz Aksoy markaların özellikle "hikâye oluşturma ve anlatma" süreçlerinde ciddi çalışmalara imza atmasının yanı sıra günümüz tüketicilerinin yaşam tarzları ve motivasyonları konularında, farklılaşmış ve kalıcı markalar yaratmak üzere, kurum profesyonellerine destek olabilecek bir "bilgi ekosistemi" oluşturulmasının mimarisi üzerinde de çalışmaktadır. Eğitim Yeri:Maslak Kampüsü: IŞIK ÜNİVERSİTESİ Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak - İstanbul Ücretler:385TL (KDV Dahil) Kayıt:Kayıt için sem@isikun.edu.tr adresine emaille başvurabilir veya (0212) 286 49 15 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
|
|
EĞİTİM TARİHLERİ
EĞİTİM ÜCRETİ385TL (KDV Dahil) Açıklama: .............TC nolu katılımcı Adı soyadı EĞİTİM SÜRESİEğitim toplam 14 saat olarak 2 günde gerçekleştirilecektir. BİLGİ VE ÖNKAYIT
|