Yürütücü: Öğr. Gör. Nesil Gazioğlu
Öğr. Gör. Seyman Çay
Arş. Gör. Özlem Gürtunca
Çevrimiçi eğitimde öğrencilerin çalışma alanına, örgün eğitimden daha fazla ihtiyacı oldu. Bu projede; okullarından uzak kalmış, çevrimiçi eğitim gören ilkokul öğrencileri için hem çalışabilecekleri hem de oyun oynayabilecekleri alanı sağlayan portatif bir ürün tasarımı amaçlanmıştır.
Yürütücü: Öğr. Gör. Nesil Gazioğlu
Öğr. Gör. Seyman Çay
Arş. Gör. Özlem Gürtunca
3-5 yaş aralığındaki Down Sendromlu çocukların velileriyle geçirdikleri zamanın gelişimleri üzerinde önemli etkileri vardır. MONTE-TOY uzaktan eğitim ünitesi tasarımının amacı; Down Sendromlu çocukların rehabilitasyon merkezi dışında zihinsel ve motor becerilerini geliştiren eğitimlerini bir veli eşliğinde, ihtiyaçlarına göre sürekli yenilenen uzaktan eğitim ünitesi ve eğitmen bilgilendirme sistemi dahilinde sürdürebilmeleridir.
Yürütücü: Öğr. Gör. Nesil Gazioğlu
Öğr. Gör. Seyman Çay
Arş. Gör. Özlem Gürtunca
"Uzaktan eğitime yardımcı öğrenim ünitesi tasarımı" konulu projede 3-6 yaş grubunu kapsayan okul öncesi eğitim üzerine çalışılmış ve bir eğitim seti tasarlanmıştır. Eğitim setinde çocuğun eğitmen ile etkileşimini arttıracak, yaş grubuna uygun arayüze sahip telefona, tablete, bilgisayara bağlanabilen bir akıllı klavye ve bunu desteklemek üzere işitsel, fiziksel becerilerini geliştirebilecekleri sesli geri bildirimler veren interaktif bir masa bulunmaktadır
Yürütücü: Öğr. Gör. Nesil Gazioğlu
Öğr. Gör. Seyman Çay
Arş. Gör. Özlem Gürtunca
Projenin amacı öğretmen ile öğrenci ilişkisinin temellerini atarak, çocuğun yaratıcılık ve zihinsel gelişimini arttıracak uzaktan eğitime yardımcı üniteler tasarlamaktır. Ünitelerin sahip olduğu opsiyonlar ile öğretmenler farklı içerik oluşturabilirler.