Webmail
EN
Akademik
Fakülteler
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
Sanat, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi
Enstitü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Yabancı Diller Okulu
Yabancı Diller Okulu
Meslek Yüksekokulu
Meslek Yüksekokulu
Merkezler
Sürekli Eğitim Merkezi
Üniversite
Rektörün Mesajı
Hakkında
Tarihçe
Yönetim
Mevzuat
Stratejik Plan
Kurumsal Logolar
İdari Birimler
Açık Pozisyonlar
Kalite ve Akreditasyon
Engelli Öğrenci Birimi
Araştırma
Kütüphane
Ögrenci
International
Mezunlar
Aday Ögrenci
Webmail
Akademik
Üniversite
Araştırma
Kütüphane
Ögrenci
International
Mezunlar
Aday Ögrenci
Akademik
Üniversite
Araştırma
Kütüphane
Öğrenci
International
Aday Öğrenci
Mezunlar
Programın Amaçları ve Çıktıları
Programın Amaçları ve Çıktıları
Ders Profilleri
Alan Yeterlilikleri
Programın Amaçları ve Çıktıları
Amaç ve Öğrenme Çıktıları Matrisi
Müfredat
Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesi (TTYÇ)
Programın Amaçları ve Çıktıları
Amaçlar:
İşletme biliminin temel fonksiyonlarını kavramak ve bu temel fonksiyonları yerel ve küresel iş çevrelerinde uygulayabilmek.
Disiplinler arası bakış açısı kazanarak küresel iş dünyasına uyum sağlayabilmek.
Takım içerisinde etkin biçimde görev alma ve sözlü ve yazılı olarak etkili iletişim becerisine sahip olmak.
Rekabetçi iş çevrelerinde etik davranışlar ve sosyal sorumluluk konularında farkındalığa sahip olmak.
Çıktılar:
Örgütsel yapı içerisinde ne şekilde planlama, organizasyon, liderlik ve kontrol mekanizmalarının işleyeceğini idrak etmek.
Teorileri gerçek hayat fonksiyonları ile bağdaştırabilmek.
Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerisine sahip olmak.
Takım çalışmalarında etkin biçimde rol alarak takımın ilerlemesine katkıda bulunmak.
Bilgisayar ve gerekli paket programı kullanımı becerisine sahip olmak.
İş dünyasının yasal çerçevesini düzenleyen başlıca hukuk kurallarını dikkate almak.
Muhasebede kullanılan temel yöntemleri ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak.
İş çevresinde finansal analiz tekniklerinden faydalanabilmek.
Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek.
Başlıca sayısal analiz yöntemlerinden ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamalarından yararlanabilmak.
İş süreçleri ve proje yönetimi tekniklerinin temel prensiplerini uygulayabilmek.
Problem çözme ve karar almaya ilişkin veri toplama tekniklerinden faydalanabilmek.
Disiplinler arası bakış açısı kazanmak.
İş etiği ve sosyal sorumluluk konularında bilince sahip olmak.
Fotoğraflar
Videolar
Etkinlikler
İlgili Dosyalar
Amaç ve Çıktı Matrisi
Arama