Endüstriyel Tasarım Bölümü Öğrencilerinin Projeleri Dijital Sergide
Işık Üniversitesi Endüstriyel Tasarım Bölümü öğrencilerinin son 3 dönemki işlerinden seçkiler ayrı ayrı dijital olarak sergileniyor.
İlk sergi, 2018-2019 Bahar Döneminde yapılmış olup Coca Cola İçecek A.Ş. ile Coke'n Design işbirliği protokolü çerçevesinde gerçekleştirilen ve banklar üzerindeki boyalı tanıtım uygulamalarının ötesinde bir kazan-kazan anlayışıyla bu çatı altındaki ürünlerinin marka görünürlüklerini kamusal alanlardaki tüm paydaşların yararını gözeterek sağlamaya yönelik ENT 202 Endüstriyel Tasarım Stüdyosu projelerinden oluşuyor.
2019-2020 Güz Dönemi işleri ise TAK Kadıköy ile yapılan işbirliği çerçevesinde 2'nci sınıftan 4'üncü sınıfa değin tüm proje gruplarının katılımıyla gerçekleştirilen 'Yaş Almış Bireyler İçin Gezerlik ve Esenlik Tasarımı' çalışmalarından oluşuyor. TAK Kadıköy Atölyede sunulmuş ve sergilenmiş de olan Kadıköy bölgesinin pilot bölge olarak seçilmiş olduğu bu projelerdeki yaklaşım, yaş almış bireylerin kullanımı için de oldukça zor olan egzersiz aletleri tasarımlarına, onları dışlamadan toplumsal yaşama katkı sağlayacakları biçimde ve diğer yaş gruplarıyla bağlarını da koparmadan egzersizlerini yapabilecekleri bütüncül yaklaşımlı bir seçenek sunmak yönünde oldu.
2019-2020 Bahar Yarıyılı sergisinde ise; marka kimliği kavramının salt yüzeysel olarak uygulanmış görsel bir estetikten/güzelduyudan çok, markaların marka değerlerini yaratan asıl niteliklerine odaklanarak onlarla özdeşleşmiş olan kullanım estetiklerini öne çıkarmaya çalışan 'marka genişlemesi' ana konulu projeler ağırlıklı olarak yer alıyor.