Işık Üniversitesi, ortak ve potansiyel kurumlardaki akademik ve idari personeli Erasmus+ Personel Öğretim ve Eğitim Hareketliliği'ne başvurmaya teşvik etmektedir.
Eğitim Hareketliliği kapsamındaki idari birimlerde iş gölgeleme fırsatları için lütfen Uluslararası Ofis ile iletişime geçin: international@isikun.edu.tr Ofis, talebinizi ilgili departmanlara yönlendirecek ve en kısa sürede size geri dönüş yapacaktır.
Öğretim fırsatları için lütfen ilgili bölüm koordinatörü ile iletişime geçin ve Uluslararası Ofis e-posta adresini kopyalayın.
BÖLÜM ADI: | Koordinatör Adı: | Telefon Numarası: | E-Posta Adresi |
Mühendislik Ve Doğa Bilimleri Fakültesi | |||
FİZİK | İSMAİL KARAKURT | 444 07 99 - 7185 | ismail.karakurt@isikun.edu.tr |
MATEMATİK | BANU UZUN | 444 07 99 - 7176 | banu.uzun@isikun.edu.tr |
BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ | AHMET FEYZİ ATEŞ | 444 07 99 - 7145 | ahmetfeyzi.ates@isikun.edu.tr |
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ | EHSAN ETMİNAN | 444 07 99 - 7269 | ehsan.etminan@isikun.edu.tr |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ | SELDEN ÇEPNİ | 444 07 99 - 7411 | selden.cepni@isikun.edu.tr |
BİYOMEDİKAL MÜHENDİSLİĞİ | SELDEN ÇEPNİ | 444 07 99 - 7411 | selden.cepni@isikun.edu.tr |
ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ | N. VOLKAN KAYAÇETİN | 444 07 99 - 7407 | volkan.kayacetin@isikun.edu.tr |
MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ | ERKİN DİNÇMEN | 444 07 99 - 7140 | erkin.dincmen@isikun.edu.tr |
Sanat, Tasarım Ve Mimarlık Fakültesi | |||
MİMARLIK | DİCLE ZEYCAN | 444 07 99 - | dicle.zeycan@isikun.edu.tr |
ENDÜSTRİYEL TASARIM | SİNEM BAHAR TUNÇELLİ | 444 07 99 - 6062 | bahar.tuncelli@isikun.edu.tr |
GÖRSEL SANATLAR | ÖZÜM HATİPOĞLU | 444 07 99 - 6178 | ozum.hatipoglu@isikun.edu.tr |
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI | SELÇUK ÖZİŞ | 444 07 99 - 6192 | selcuk.ozis@isikun.edu.tr |
SİNEMA VE TELEVİZYON | BURAK YILMAZ | 444 07 99 - 6213 | burak.yilmaz@isikun.edu.tr |
İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI | GÜLRU KOCA | 444 07 99 -6162 | gulru.koca@isikun.edu.tr |
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi | |||
POLITICAL SCIENCE AND PUBLIC ADMINISTRATION | ÖZLEM KAYHAN PUSANE | 444 07 99 -7118 | ozlem.pusane@isikun.edu.tr |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER | RABİA KARAKAYA POLAT | 444 07 99 -6120 | rabia.polat@isikun.edu.tr |
İŞLETME YÖNETİMİ | ASLI TUNCAY ÇELİKEL | 444 07 99 - 7219 | asli.tuncay@isikun.edu.tr |
PSİKOLOJİ | KARDELEN YILDIRIM | 444 07 99 - | kardelen.yildirim@isikun.edu.tr |
EKONOMİ (İKTİSAT) | SELDA GÖRKEY | 444 07 99 - 7106 | selda.gorkey@isikun.edu.tr |
SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER | MÜZEYYEN PANDIR | 444 07 99 - 7282 | muzeyyen.pandir@isikun.edu.tr |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ/MIS | ŞAHİN AYDIN | 444 07 99 - 7143 | sahin.aydin@isikun.edu.tr |
Personel Haftası (Staff Week) organizasyonları için lütfen http://staffmobility.eu/staff-Week-search adresini düzenli olarak ziyaret ediniz. Işık Üniversitesi bir Personel Haftası etkinliği düzenlediği takdirde, partner kurumlar ayrıca bir bülten aracılığıyla bilgilendirilecektir.
2018 BAŞVURU ÇAĞRISI Başvuru: 2018-2020 Erasmus+ Proje Dönemi Personel Hareketliliği başvuru dönemi 21.12.2018 - 21.01.2019 tarihleri arasında olacaktır. Lütfen başvuru formunu (Ek 1) doldurduktan sonra Uluslararası Ofis'e başvurunuz. Kabul mektubunuz varsa lütfen başvuru formuyla birlikte teslim ediniz. Seçim Kriterleri ve Prosedürü: Tüm başvurular Üniversite Senatosu tarafından onaylanan Erasmus + Personel Hareketliliği Öğretim - Eğitim Kriterleri (Ek 2) çerçevesinde Erasmus + Hareketlilik Seçim Komisyonu tarafından değerlendirilecektir. Seçim Komisyonu üyeleri aşağıdaki gibidir: 1. Prof. Dr. Ercan Solak (Üye) 2. Dr. Levent İncedere (Üye) 3. Selin Demir (Üye) 4. Doç.Dr. Özlem Kayhan Pusane (Yedek üye) 5. Selcen Gray (Yedek üye) Hareketliliğin Süresi Kurumumuzun Erasmus+ bütçesinin etkin bir şekilde kullanılabilmesi ve daha fazla personelin hareketlilik programından yararlanabilmesi için 5 gün faaliyet ve 1 gün seyahat olmak üzere toplam en fazla 6 gün hibe desteği sağlanacaktır. Ulusal Ajans kurallarına göre personel hareketliliği için faaliyet süresi seyahat hariç en az 2 ardışık iş günü ve en fazla 2 ay olmalıdır. Ders Verme Hareketliliği Geçerli bir hareketlilik olarak kabul edilebilmesi için hareketliliğin kalış süresince en az 8 ders saatinden oluşması gerekmektedir. Personel Eğitim Hareketliliği Personel Eğitim Hareketliliği tam zamanlı bir program olup, hibeler tam zamanlı eğitim günleri için verilmektedir. Bu nedenle Personel Eğitim Hareketliliği Anlaşması'nın (Eğitim İçin Hareketlilik) eğitim programı gün bazında belirtilmelidir.
Country Group | Host Countries | Daily Amount |
---|---|---|
1. Group | United Kingdom, Denmark, Finland, Ireland, Sweden, Iceland, Liechtenstein, Luxembourg, Norway | €153 |
2. Group | Germany, Austria, Belgium, France, Southern Cyprus, Netherlands, Spain, Italy, Malta, Portugal, Greece | €136 |
3. Group | Bulgaria, Czech Republic, Estonia, Croatia, Latvia, Lithuania, Hungary, Macedonia, Poland, Romania, Slovakia, Slovenia | €119 |
Travel Support The travel distance for each participant is calculated by the following, Distance Calculator provided by the European Commission:
Distance in km | Grant amount (Euro) |
---|---|
10-99 km | €20 |
100 - 499 km | €180 |
500 - 1999 km | €275 |
2000 - 2999 km | €360 |
3000 - 3999 km | €530 |
4000 - 7999 km | €820 |
8000 km and above | €1.500 |
http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en Contact: International Office, Şile Campus AMF 407 International@isikun.edu.tr http://www.isikun.edu.tr/international/outgoing/staff-mobility http://www.isikun.edu.tr/hakkinda/yonetim/rektorluk/uluslararasi-ofis/erasmus/personel-hareketliligi