Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

DGS EK Kayıt Duyurusu

Değerli Öğrencilerimiz,

2025 DGS Ek Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 22-23 Ekim 2025 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise 22-30 Ekim 2025 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıt yaptırabilir.  

  • e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,
  • e-Devlet sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.
  • e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
  • e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.
  • Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2025kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

  • DGS Ek sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
  • Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
  • Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
  • Transcript (Onaylanmış)
  • Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
  • Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

 KAYIT ADIMLARI;

  • Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi?  Fiziki mi?
  • Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2025kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
  • Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.
  • Kayıt işlemini tamamla.

Mali Yükümlülüğü olan Öğrencilerin Kayıtları;

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

EFT ya da Havale yapmak için;

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
  • Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS Ek kayıt belgelerini 2025kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Ek-DGS Öğrencileri İçin Hazırlık Okulu İngilizce Sınavları
Ek-DGS öğrencileri için 31 Ekim 2025 tarihinde Şile Kampüsü’nde İngilizce sınav oturumları yapılacaktır.

Kabul edilmiş bir sınav sonucunuz yoksa, 31 Ekim 2025 tarihinde yapılacak bu sınavlara katılmanız gerekmektedir.

İngilizce Yerleştirme Sınavı’nda başarılı olan öğrenciler, Yeterlik Sınavı’na girmeye hak kazanacaktır.

Sınav Takvimi:

İngilizce Yerleştirme Sınavı

Tarih/Saat: 31 Ekim / 9:00

Yer: SFL Binası, 222 nolu sınıf

İngilizce Yeterlik Sınavı – Konuşma Bölümü

Tarih/Saat: 31 Ekim 2025 / 11:00

Yer: SFL Binası, 222 nolu sınıf

İngilizce Yeterlik Sınavı – Yazılı Bölüm

Tarih/Saat: 31 Ekim 2025/ 14:00-16:30

Yer: SFL Binası, 222 nolu sınıf

Tüm bilgilendirmeler YADOK Websitesi (https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl) ve öğrenci e-posta hesapları üzerinden yapılacaktır. Işık e-postanıza https://www.isikun.edu.tr/webmail adresinden erişebilirsiniz. E-postanıza erişemiyorsanız veya mesaj alamıyorsanız, destek almak için sflinfo@isikun.edu.tr adresine başvurunuz.

ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2025kayit@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

 e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

ÖN LİSANS  MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

İLAN EDİLECEK tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere randevu alıp gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

EFT yada Havale yapmak için ;

Alıcı AdıFEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
ŞubeYAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
IBANTR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

  • DGS Ek sınav sonuç belgesinin internet  çıktısı (DGS)
  • Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi ( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)
  • Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)
  • Transcript (Onaylanmış)
  • Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf
  • Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.