Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Dr. Öğr. Üyesi Emel Erdoğdu

İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi

Psikoloji Bölüm Başkanı

Tam Zamanlı

Eğitim

2015-2017, Doktora

Universität Bremen, Nörobilim


2008-2011, Lisans

Universität Bremen, Biyoloji


2011-2014, Yüksek Lisans

Universität Bremen, Nörobilim

Ödüller

Ulusal Sinirbilim Kongresi birincilik ödülü (sözel sunum)

Ulusal Sinirbilim Kongresi, TÜRKİYE

Ulusal Nöroloji Kongresi birincilik ödülü (sözel sunum)

Türk Nöroloji Derneği, TÜRKİYE

Ulusal Nöroloji Kongresi birincilik ödülü (poster)

Türk Nöroloji Derneği, TÜRKİYE

Award for “Young Investigator for German-Turkish Project

Joint Turkish-German Symposium on Human Neuroscience, Max Planck Institute for Human Cognition and Brain Science, ALMANYA

Akademik Makaleler

Detection of visual and frontoparietal network perfusion deficits in Parkinson's disease dementia

The cerebral blood flow deficits in Parkinson’xxs disease with mild cognitive impairment using arterial spin labeling MRI

Projeler

Sosyal Medya Yorgunluğunun Siyasi Lider Videolarının Gösterimi Sırasında Kaydedilen Osilatuar Beyin Aktivitesi Üzerindeki Etkisi

Nöroetik Perspektiften Sol Anterior Temporal Lobun Ahlaki Karar Vermedeki Rolü: Bir tDCS Çalışması

Ön yargının takibi: Mülteci fotoğraflarında görsel uyaranlarla dikkat ve ön yargı arasındaki ilişkinin incelemesi ve göz takip teknolojisinin kullanımı

2209-A: Örtük Zeka Teorisi İle Yürütücü İşlevler Arasındaki İlişkide Motivasyonel Kararlılığın Aracı Rolünün İncelenmesi

Ön yargının takibi: Mülteci fotoğraflarında görsel uyaranlarla dikkat ve ön yargı arasındaki ilişkinin incelemesi ve göz takip teknolojisinin kullanımı

COST MultiplEYE (CA21131) - Enabling multilingual eye-tracking data collection for human and machine language processing research

Investigating the influence of perspective theory training onspatial attention pattern considering stimulus scenery, coloration and individual visuospatial abilities

22B104-Investigating the influence of perspective theory training on spatial attention pattern considering stimulus scenery, coloration and individual visuospatial abilities

Investigating the influence of perspective theory training on spatial attention pattern considering stimulus scenery, coloration and indiviual visuospatial abilities

Investigating the influence of perspective theory training on spatial attention pattern considering stimulus scenery, coloration and individual visuospatial abilities

Enabling multilingual eye-tracking data collection for human and machine language processing research” (MultiplEYE) CA21131

Bilişsel Empati ve Bağış Yapma İsteği Arasındaki İlişki Üzerinde Dikkat Manipülasyonun Etkisi

Üyelikler

OHBM - Organization for Human Brain Mapping , Üye 2014

Dersler

Ders AdıDönemlerDili
PSYC 4507 Research in Cognitive Psychology2021-2022İngilizce
PSYC 1102 Introduction to Psychology (Bahar)2021-2022İngilizce
PSYC 2502 Learning Psychology (Güz)2021-2022İngilizce
PSYC 2503 Cognitive Psychology (Güz)2021-2022İngilizce
PSYC 2503 Cognitive Psychology (Bahar)2021-2022İngilizce
PSYC 3205.02 Experimental Psychology (bahar)2021-2022İngilizce
PSYC 3205.01 Experimental Psychology (bahar)2021-2022İngilizce
PSYC 2501 Foundations of Behavioral Neuroscience (Güz)2021-2022İngilizce
PSYC 4901 Project (Bahar)2020-2022İngilizce
PSYC 4901 Project (Güz)2019-2022İngilizce
PSYC 4805 Advances in Neuroscience (yaz)2021-2022İngilizce
PSYC 4805 Advances in Neuroscience (Güz)2021-2022İngilizce
PSYC 3505 Physiological Psychology2019-2021İngilizce
PSYC 2503 Cognitive Psychology2020-2021İngilizce
PSYC 3205 Experimental Psychology2020-2021İngilizce
PSYC 2501 Foundations of Behavioral Neuroscience2020-2021İngilizce
PSYC 4805 Advances in Neuroscience2019-2021İngilizce
PSYC 2502 Learning Psychology2020-2021İngilizce
PSYC 4805 Advances in Neuroscience (Yaz)2019-2020İngilizce
PSYC 3205.02 Experimental Psychology2019-2020İngilizce
PSYC 3205.01 Experimental Psychology2019-2020İngilizce
SPSS for Psychologists2018-2020İngilizce
Learning Psychology2019-2020İngilizce
Cognitive Processes2019-2020İngilizce
Fizyolojik Psikoloji (yaz)2018-2019Türkçe
Physiological Psychology (Summmer)2018-2019İngilizce
Research in Cognitive Psychology2018-2019İngilizce
Physiological Psychology2018-2019İngilizce
Ders AdıDönemlerDili
PSY650T Psikofizyolojik İncelemeler (Yetişkin)2019-2020Türkçe

Yönetilen Tezler

YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2022MERVE HAZAL DEVELİNesne ilişkileri ile empati ve zihin kuramı arasındaki ilişkide narsisizmin aracı rolüIşık Üniversitesi
2025YAREN ERDEMOlumsuz çocukluk çağı yaşantıları ve somatizasyon belirtileri arasındaki ilişkide duygu düzenleme ve zihinselleştirmenin aracı rolüIşık Üniversitesi
2025BUSE OKANDANOrtoreksiya nervosa eğilimi ve dikkat yanlılıkları arasındaki ilişkide obsesif-kompulsif belirtilerin düzenleyici ve yeme tutumunun aracı rolü: Bir göz izleme çalışmasıIşık Üniversitesi
2025BEYZANUR BERBER4-6 yaş aralığında çocuğu olan annelerin kabul ve red tutumu ile çocukların sosyal kaygısı arasındaki ilişkide çocuğun duygu düzenleme becerilerinin aracı rolüIşık Üniversitesi
2025MERVE ŞENLİKanser tanısı almış bireylerde ölüm kaygısı ile travma sonrası büyüme arasındaki ilişkide savunma mekanizmalarının düzenleyici rolüIşık Üniversitesi
2024ALARA ALAGÜLSosyal medya bağımlılığı ve ilişki doyumu arasındaki ilişkide psikolojik sıkıntının aracı rolü ve sosyal karşılaştırma yöneliminin düzenleyici rolünün incelenmesiIşık Üniversitesi
2024FULDEN ÜNALGeç ergenlik döneminde kişilik özellikleri ve oyun bağımlılığı arasındaki ilişkide baş etme yöntemleri ve algılanan sosyal desteğin düzenleyici rolünün incelenmesiIşık Üniversitesi
2024BENAY TETİK ŞAHİNKişilik inançları ve somatizasyon arasındaki ilişkide aleksitiminin aracı rolüIşık Üniversitesi
2023İREM GÖNCÜOĞLUYeme tutumu ile bağlanma stili, aleksitimi ve obsesif kompulsif belirtiler arasındaki ilişkinin incelenmesiIşık Üniversitesi
2023SERPİL BÜYÜKBAŞPsikoterapistlerde durumluk ve sürekli kaygı ile kişilik özelliklerinin terapötik ittifak üzerindeki yordayıcı rolüIşık Üniversitesi
YılHazırlayan Ad SoyadTez AdıÜniversite
2025YUNUS İÇERÇocukluk çağı olumsuz deneyimleri ile sosyal medya bağımlılığı arasındaki ilişkide aracı roller: Bir müdahale çalışmasıIşık Üniversitesi