UYGULAMALI DIJITAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ
Kapat

UYGULAMALI DIJITAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ

Geri


Programın Amacı:

Bu eğitimin amacı, gelişen ve hızla değişen iş dünyasındaki dijital dönüşümün etkilerini ortaya koyarak katılımcılara dijital pazarlama ve yönetimi vizyonu kazandırmaktır. Katılımcılara, bu vizyon ile birlikte yürüttükleri işlerde dijital dünya ve sosyal medyayı doğru ve optimum kullanmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.

Katılımcı Profili:

Dijital dünya, e-ticaret, sosyal medya ve dijital pazarlamaya ilgi duyan herkes, Kurumların pazarlama veya ilgili departmanlarında, dijital ajanslarda çalışmak isteyen, bilgilerini daha üst seviyeye taşımak isteyen çalışanlar veya bu alanda şirket kurmayı hedefleyen girişimciler.

Program Süresi:

5 hafta: Cumartesi – Pazar – Toplam 60 Saat

Eğitim Yöntemi:

Online olarak verilmesi planlanmaktadır.

Belge:

Eğitime katılanlara, Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi tarafından Sertifika ve Katılım Belgesi verecektir.

BAŞARI SERTİFİKASYONU KRİTERLERİ YÜZDELER VE PUANLAR  AĞIRLIK
Derse Katılım Oranı % 80 Zorunlu Katılım % 70
Modül Ödev 70 Puan ve Üzeri % 30
Eğitim Programı:
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Sosyal Medya Reklamcılığı
  • SEO
  • Google Adwords
  • İçerik Pazarlama
  • Mobil Pazarlama
  • Email Pazarlama
  • Web Analytics
  • Bütünleşik Pazarlama
  • Kriz Yönetimi ve İletişimi
Eğitmen:

Ayşegül Bulut Atalay

Eğitim Yeri:

Maslak Kampüsü: Işık Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Büyükdere Cad. No:106 34398 Maslak – İstanbul

Program Ücreti:

3000 TL* + KDV
*FMV Işık Üniversitesi ve FMV Işık Okulları mezunlarına %10 indirim uygulanmaktadır.

Bilgi ve Ön kayıt:

Ön kayıt ve Bilgi için: sem@isikun.edu.tr adresine e-posta ile başvurabilir veya aşağıdaki telefonlardan bize ulaşabilirsiniz.

Telefon: 444 07 99 - 6142
Telefon (Direkt): (0 212) 286 49 13
(0 534) 366 17 17


EĞİTİM TARİHİ

13 Kasım - 12 Aralık 2021

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ
Telefon: 444 07 99 - 6142
Telefon (Direkt): (0 212) 286 49 13
(0 534) 366 17 17
E-Posta: semisikun.edu.tr