2020 DGS EK KAYIT HAKKINDA

2020 DGS EK KAYIT HAKKINDA

2020 DGS EK KAYIT DUYURU METNİ


Değerli Öğrencilerimiz,

2020 DGS Kayıtları Üniversitemizde ''Çevrim-içi'' olarak gerçekleşecektir.

Fiziki Kayıtlarda (gelmeniz zorunlu ise) Hes Kodu ile Kampüslerimize giriş yapıldığı ve randevu alınması gerektiği unutulmamalıdır.

Yaşadığımız Pandemi nedeni, kayıtlarınızı uzaktan Çevrim-içi sistemler ile tamamlamanız toplumsal riski azaltacaktır.

e-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 21-25 Kasım 2020 tarihleri arasında, fiziki kayıtlar ise (şart ise) 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, elektronik kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrencileri kapsamaktadır.

e-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

Ancak Pandemi nedeni ile kendiniz ve ilgililerin risk altında olduğu unutulmamalıdır.

e-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,

  • e-Devlet sistemine e-Devlet şifreleri ile direkt girip, Işık Üniversitesi kayıt alanını seçtikten sonra kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.

  • e-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge, kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.

  • e-Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.

  • Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2020kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.



Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

•        DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı (DGS)

•        Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi

( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

•        Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)

•        Transcript (Onaylanmış)

•        Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden

çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi


KAYIT ADIMLARI;

  • Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? E-devlet üzerinden mi? Fiziki mi?

  • Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2020kayitevrak@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.

  • Tam burslu öğrenci değil isen Mali yükümlülüğünü yerine getir.

  • Kayıt işlemini tamamla.


Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli) Öğrencilerin Kayıtları;

e-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce (tam burslu öğrenciler hariç), öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile gerçekleştirebilirsiniz.

EFT ya da Havale yapmak için;

 


Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün e-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,

  • Kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin DGS kayıt belgelerini 2020kayitevrak@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.

Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız 2 aşamalı olarak ve çevrim-içi gerçekleşecektir. Detaylar ve sınava ait açıklamalar resmi web sayfamızda yer alacaktır.

  • 1 Aralık Salı Placement, Saat 10.00

  • 2 Aralık Çarşamba Proficiency Saat 10.00


ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimizin, kesin kayıt evraklarını 2020kayitevrak@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca bahar yarıyılı başlangıcına kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördüğünüz Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmanız gerekmektedir.

 e-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

ÖN LİSANS MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN e-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE e-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında eğitim görecekleri kampüslere randevu alıp gelerek şahsen kayıt işlemi gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemini aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

  • EFT yada Havale yapmak için ;

 

  • Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

  • Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan İş Bankası ödeme stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir.


Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.


Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz/ulaştırmanız gereken evraklar;

•        DGS sınav sonuç belgesinin internet çıktısı (DGS)

•        Önlisans Diploması veya Mezuniyet Belgesinin aslı ve fotokopisi

( aslı görüldükten sonra fotokopisi alınacaktır.)

•        Ders İçerikleri (Kayıt Sırasında Mutlaka Teslim Edilecektir.)

•        Transcript (Onaylanmış)

•        Son altı ay içerisinde, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde önden

çekilmiş 3 adet  (4,5 cm x 6 cm) fotoğraf

•        Nüfus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi


Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.


İlgili Dosyalar