Kütüphane Çalışma Saatleri ve Bilgilendirme
Değerli Kullanıcılarımız,
Kütüphane olarak her zaman olduğu gibi, içinden geçtiğimiz dönemde de siz değerli kullanıcılarımıza bilgi erişim hizmetlerimizi aşağıda belirttiğimiz planlama dahilinde ulaştırmaya devam edeceğiz.
- 1 Mart 2020 - 28 Şubat 2021 tarihleri arasında iade edilmesi gereken tüm materyallerin iade tarihleri 1 Mart 2021 tarihine kadar uzatılmıştır. Kampüslerde eğitim-öğretim başlayana kadar süre uzatma işlemleri tarafımızdan otomatik yapılacaktır.
- Bu süreçte kullanıcılarımız, kütüphanenin erişiminde bulunan zengin online kaynaklarımıza Işık e-postaları üzerinden doğrulama yaparak erişim sağlayabilir. Online kaynaklara erişim için tıklayınız.
- Kütüphanenin basılı kaynaklarından yapacağınız istekler, copyright haklarının eğitim için izin verdiği sayfa sayısı kadarı ile kullanıcılarımıza iletilecektir.
- Sağlanabilen sayfanın yeterli olmadığı durumlarda, istenen materyal belirteceğiniz adresinize kargo ile gönderilecektir. (Ödünç verme süresi 7 günden az olan materyaller bu süreçte ödünç verilmeyecek olup belli miktarda sayfaya kadar kullanıcılarımıza iletilecektir.) Tüm kütüphane materyallerini bu linkten tarayabilirsiniz.
- Kullanıcımızdan gelen her türlü kütüphane bilgi erişim ve danışma soruları, e-posta üzerinden cevaplanmaya devam edilecektir. E-postalarınızı kutuphane@isikun.edu.tr e-posta adresine yönlendirebilirsiniz.
- Bu süreçte hafta içi 09:00 - 17:00 saatleri arasında devreye aldığımız WhatsApp hattımız üzerinden kısa danışma sorularınızı uzman kütüphane personelimize iletebilirsiniz. Kütüphane WhatsApp danışma hattımız: 0216 528 70 61
Güncel duyuruları daha hızlı takip edebilmek için kütüphaneyi aşağıdaki sosyal medya hesaplarından takip edebilirsiniz.
Facebook, Instagram, Twitter:
/fmvisiklibrary