2022 YKS KAYIT DUYURU METNİ!
Değerli Öğrencilerimiz,
2022 YKS Kayıtları Üniversitemizde
''E-Devlet''; ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre
gerçekleşecektir.
E-Devlet üzerinden elektronik
kayıt işlemi 22-24 Ağustos 2022 tarihleri arasında gerçekleşecek
olup, elektronik kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrencileri
kapsamaktadır.
E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe
bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek
fiziki olarak kayıtlanabilirler.
E-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali
yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,
·E-Devlet
sistemine E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını
seçerek ve kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.
·E-Devlet
üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin
tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını
mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını
belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve
kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
·E- Devlet
üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi
Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.
·Kesin
kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2022kayit@isikun.edu.tr mail
grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
- Lise Diploma
Aslı veya Geçici Mezuniyet Belgesi Aslı (Lise Diploması yerine "Geçici
Mezuniyet Belgesi" dışında hiçbir belge kabul edilmemektedir. Lise Diplomasını
kaybeden adaylar mezun oldukları kurumdan aldıkları kayıp belgesi ile
başvurabilirler.) (Daha önce bir Yükseköğretim Kurumundan mezun adaylar da lise
diplomasını getirmek zorundadırlar.)
- 3 fotoğraf
(Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
- TC Kimlik
kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
- Askerlik
Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
- E-Devlet
barkodlu kayıt belgesi
- ÖSYM Sonuç Belgesi
- ÖSYM Yerleştirme Belgesi
Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli)
Öğrencilerin Kayıtları;
E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam
burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine
getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme yada
EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı
Adı
|
FMV IŞIK
ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
İş
Bankası İstanbul Şubesi
|
IBAN
|
TR57
0006 4000 0011 2990 5630 12
|
*Açıklamaya
Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
Kayıt esnasında dekontunuzu yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. |
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir
sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,
· Tüm kesin
kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2022kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri
zorunludur.
• Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve
isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız;
Yükseköğretim Kurulu
kararı uyarınca; aynı anda örgün iki lisans programına kayıtlı
olunamayacağından, farklı bir yükseköğretim kurumunda lisans programında kaydı
bulunan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini
kesmedikleri takdirde kayıt yaptıramazlar.
Üniversiteler, gerçeğe
aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri
yapmaya yetkilidir. (Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe
bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız;
(1)
13 Eylül
2022 (2) 15-16 Eylül 2022 tarihlerinde 2 aşamalı olarak gerçekleşecektir.
Detaylar resmi web sayfamızda yer almaktadır.
https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl
(Sınavlar)
13 Eylül 2022- İngilizce
Düzey Belirleme Sınavı – (Yüz yüze) (Bu sınavdan geçer not alanlar iki güne yayılan
aşağıdaki Yeterlik Sınavına girmeye hak kazanırlar.)
15 Eylül 2022- İngilizce
Yeterlik Yazılı Sınavı – (Yüz yüze)
16 Eylül 2022- İngilizce
Yeterlik Sözlü Sınavı – (Zoom üzerinden)
ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!
Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren
öğrencilerimiz, kesin kayıt evraklarını 2022kayit@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca 21-30
Eylül 2022 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire
Başkanlığımızın eğitim gördükleri Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan
ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmaları gerekmektedir.
E-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt
işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin
çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını
belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.
LİSE MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN E-DEVLET
SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK
ÖĞRENCİLERİMİZ;
22-26 Ağustos 2022 tarihleri
arasında eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt
işlemini gerçekleştireceklerdir. Kayda
gelmeden önce ödeme işlemi aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da
EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
· EFT
yada Havale yapmak için ;
Alıcı
Adı
|
FMV IŞIK
ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
İş
Bankası İstanbul Şubesi
|
IBAN
|
TR57
0006 4000 0011 2990 5630 12
|
*Açıklamaya
Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
Kayıt esnasında
dekontunuzu yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.
|
· Uzaktan
Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
· Şile ya
da Maslak yerleşkelerinde bulunan İş Bankası ödeme stantlarından ödeme
gerçekleştirilebilir.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi
tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken
evraklar;
- Lise Diploma
Aslı veya Geçici Mezuniyet Belgesi Aslı (Lise Diploması yerine "Geçici
Mezuniyet Belgesi" dışında hiçbir belge kabul edilmemektedir. Lise Diplomasını
kaybeden adaylar mezun oldukları kurumdan aldıkları kayıp belgesi ile
başvurabilirler.) (Daha önce bir Yükseköğretim Kurumundan mezun adaylar da lise
diplomasını getirmek zorundadırlar.)
- 3 fotoğraf
(Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
- TC Kimlik
kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
- Askerlik
Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
- E-Devlet
barkodlu kayıt belgesi
- ÖSYM Sonuç Belgesi
- ÖSYM Yerleştirme Belgesi
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web
sayfası üzerinden yapılmaktadır.
ÖZETLE,
KAYIT ADIMLARI;
· Kayıt
şekline karar ver; Çevrim-içi mi? -E devlet üzerinden mi? –Fiziki mi?
· Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2022kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder.
Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
· Tam
burslu öğrenci değil isen, Mali yükümlülüğünü yerine getir,
· Kayıt
işlemini tamamla.