|
1 |
2 |
3 |
Mezunlarını inşaat mühendisliği bilimi ve uygulama alanlarında toplumun gereksinimlerine yanıt verebilecek ve yeni mühendislik çözümleri üretmekte başarılı olacak şekilde hazırlamak. |
Mezunlarını yaşam boyu öğrenimin bilinci ile donatmak ve meslek yaşamlarını kendilerini sürekli geliştirerek sürdürmelerini gereğini hissedecek şekilde eğitmek, |
Mezunlarını topluma hizmetin önemini benimseyen, etik değerlere saygılı, sorumluluk alan ve liderlik yaparak sosyal alanda, iş dünyasında ve teknik alanda önemli katkılar yapacak bireyler olarak yetiştirmek. |
1 |
Matematik, fen ve mühendislik
dallarındaki bilgilerini uygulayabilen
|
✔ |
✔ |
|
2 |
Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, formüle edebilme ve çözebilme yetisine sahip olan |
✔ |
|
|
3 |
Ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi kıt ve koşullar altında bir sistemi veya onun bir kısmının tasarımını yapabilen, |
✔ |
|
✔ |
4 |
Verileri analiz edip yorumlayabilen, |
✔ |
|
|
5 |
Deney düzenleme ve çalıştırabilme yeteneği olan, deney sonuçlarını işlemi geliştirici biçimde uygulayabilen, |
✔ |
|
✔ |
6 |
Teknik konuları anlaşılır biçimde sözlü olarak sunabilen ve yazılı olarak raporlayabilen, |
|
|
✔ |
7 |
Çok disiplinli gruplarda çalışabilen, |
|
|
✔ |
8 |
Profesyonel ve etik sorumluluğu olan, |
|
|
✔ |
9 |
Mühendisliğin toplum üzerindeki etkisini anlayabilen, |
✔ |
|
✔ |
10 |
Yaşam boyu öğrenimin gereksinimi anlayabilen, |
|
✔ |
|
11 |
Yaşam boyu öğrenimin gereksinimi anlayabilen, |
|
|
✔ |
12 |
İnşaat mühendisliği problemlerinde araştırmanın gereğini ve önemini kavrayabilen, |
|
✔ |
|
13 |
İnşaat mühendisliğinde çağdaş gereksinim ve gereklilikleri kavrayabilen, |
✔ |
✔ |
|
14 |
Modern mühendisliğin gereçlerini ve tekniklerini kullanabilme becerisini gösteren, |
|
✔ |
|
15 |
İş yaşamı, yönetimin ve liderliğin temel ilkelerini anlayıp açıklayabilen, |
|
|
✔ |
16 |
Sürekli gelişim, kalite ve dakiklik konusunda sorumluluk sahibi olan kişi, |
|
|
✔ |