EKLE BIRAK VE GEÇ KAYIT DÖNEMİ HK. // ABOUT ADD-DROP AND LATE REGISTRATION WEEK

EKLE BIRAK VE GEÇ KAYIT DÖNEMİ HK. // ABOUT ADD-DROP AND LATE REGISTRATION WEEK

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

GÜZ DÖNEMİ DERS EKLE-BIRAK VE GEÇ KAYIT HAKKINDA

DUYURU

Değerli Öğrencilerimiz,

Üniversitemiz Ön Lisans, Lisans, Lisansüstü öğrencileri 2022-2023 Akademik Yılı Güz Dönemi Ekle-Bırak ve Geç Ders Kayıt  İşlemlerini 10 -14 Ekim 2022 tarihleri arasında e-campus'ten (http://e-campus.isikun.edu.tr/) yapacaklardır, Kayıt sistemimiz 10 Ekim 2022 tarihi saat 09.00'da açılacaktır.

 

ÖNEMLİ NOTLAR

1.       Kota yöneticiliği, e-campus üzerinden devam edecektir. https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri  kontrol edebilirsiniz.

2.       Ders seçim kılavuzuhttp://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf 

3.       Kayıt esnasında mali engeli bulunan öğrencilerimizin ücret ve ödemeler için  Mali İşler Daire Başkanlığı finans@isikun.edu.trfinance@isikun.edu.tr ile iletişime geçmesi önemle rica olunur.  

4.       Akademik bilgilendirme için akademik danışmanınız ile iletişime geçmeniz gerekir. Akademik danışmanınız kişisel sayfanızda yer almaktadır. 

5.       2022 Güz dönemi sonunda hazırlık programından lisans programa geçmiş olan öğrencilerimize (mali engeli bulunmayan) sistemden otomatik ders programı (Paket) atılmış olup, e-campus sistemi haftalık programdan takip etmeleri önemle rica olunur.

 

Online kayıt sistemi 14 Ekim 2022 Saat 17.00'da öğrencilerimize kapatılacaktır.  

 

 

 

 

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

      Eylül 2022

 

 

 

 

 

 

 

2022-2023 ACADEMIC YEAR

ANNOUNCEMENT

ABOUT FALL SEMESTER ADD-DROP AND LATE COURSE REGISTRATIONS

 

Dear Studetns,

Our University's Vocational, Undergraduate, Graduate students can apply for Semester Add-Drop and late course registrations between 10 – 14 October 2022 on e-campus (http://e-campus.isikun.edu.tr/) for 2022-2023 Academic Year Fall, our system will open at 09.00 on 10.10.2022.

 

NOTES

1.       Quota management will continue through e-campus. https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri

2.       Course selection guide; http://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf

3.       Students with financial obstacles during registration are kindly requested to contact the Financial Affairs Department finans@isikun.edu.trfinance@isikun.edu.tr for fees and payments.

4.       You should contact your academic advisor for academic information. Your academic advisor is on your personal page.

5.       At the end of the 2022 Fall semester, an automatic lesson program (package) has been given to our students (who do not have financial obstacles) who have passed from the preparatory program to the undergraduate program, and they are kindly requested to follow it through the system.

6.       Online registration system will be closed to students on 14.10.2022 at 17.00.

 

 

Student Affairs

      September 2022

 

 

İlgili Dosyalar