2021 Bahar Yarıyılı Kayıt Yenileme Hk.

2021 Bahar Yarıyılı Kayıt Yenileme Hk.

2020-2021 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

BAHAR DÖNEMİ DERS KAYITLARI

DUYURUSU

 

Değerli Öğrencilerimiz;

Üniversitemiz ön lisans, lisans, Yüksek Lisans öğrencileri bahar  dönemi ders seçim işlemlerini 16.02.2021-19.02.2021 tarihleri arasında e-campusten  http://e-campus.isikun.edu.tr/ yapacaklardır, Kayıt sistemimiz 16.02.2021 saat:09:00'da açılacaktır.

DERS KAYITLARI BAŞLANGIÇ TARİHLERİ

·         16.02.2021 Salı

Lisansüstü, 4. sınıf lisans ve 2. sınıf önlisans öğrencilerinin bahar yarıyılı ders kayıtları

·         17.02.2021 Çarşamba

Lisansüstü, 3. sınıf lisans ve 1. sınıf ön lisans öğrencilerinin bahar yarıyılı ders kayıtları

·         18.02.2021 Perşembe

Lisansüstü, 2. sınıf lisans ve önlisans öğrencilerinin bahar yarıyılı ders kayıtları

·         19.02.2021 Cuma

Lisansüstü,1. sınıf lisans ve önlisans öğrencilerinin bahar yarıyılı ders kayıtları

 

NOTLAR

v  Kota Yöneticiliği, e-campus üzerinden devam edecektir.

 

v  e-Campus giriş için tıklayınız.

 

v  Ders seçim kılavuzu için tıklayınız .

v  Kayıt esnasında mali engele takılan öğrencilerimizin ücret ve ödemeler için  Mali İşler Daire Başkanlığı finans@isikun.edu.tr, ile iletişime geçmesi önemle rica olunur.  

v  Akademik bilgilendirme için akademik danışmanınız ile iletişime geçmeniz gerekir. Akademik danışmanınız e-Campus'te kişisel sayfanızda yer almaktadır.

 

v  2020 Güz dönemi sonunda hazırlık programından lisans programa geçmiş olan öğrencilerimize (mali engeli bulunmayan) sistemden otomatik ders programı atanacak olup, sistemden takip etmeleri önemle rica olunur.

v  Online kayıt sistemi 19.02.2021 Saat 17.00'da öğrencilere kapatılacaktır.  

v  Ders ekleme - bırakma işlemleri 01.03.2021 -05.03.2021 tarihleri arasında yapılacaktır.

Başarılar Dileriz.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Şubat 2021


2020-2021 ACADEMIC YEAR

SPRING SEMESTER COURSE REGISTRATIONS

ANNOUNCEMENT

Dear Students;

Our university's associate, undergraduate and graduate students will make their spring semester course selection procedures between 16.02.2021-19.02.2021 at e-Campus http://e-campus.isikun.edu.tr. Our registration system will be opened on 16.02.2021 at 09:00.

COURSE REGISTRATION DATES

·         16.02.2021 Tuesday

·         Graduate, Senior year Undergraduate and Sophomore year Associate Degree students spring semester course registrations.

·         17.02.2021 Wednesday

·         Graduate, Junior year Undergraduate and Freshmen year Associate Degree students spring semester course registrations.

·         18.02.2021 Thursday

·         Graduate, Sophomore year Undergraduate and Associate Degree students spring semester course registrations.

·         19.02.2021 Friday

·         Graduate, Freshmen year Undergraduate and Associate Degree students spring semester course registrations.

NOTES

v  Quota Management will continue through e-campus.

 

v  e-Campus Login: Click here

 

v  Course selection guide: Click here

 

v  Students who have financial obstacles during registration are kindly requested to contact the Financial Affairs Department finance@isikun.edu.tr for fees and payments.

 

v  For academic information, you need to contact your academic advisor. Your academic advisor is on your personal page on the e-Campus.

 

v  Students who have transferred from the preparatory program to the undergraduate program at the end of the 2020 Fall semester (without financial holds) will be assigned an automatic course program from the system, and it is kindly requested that they follow the system.

 

v  The online registration system will be closed to students on 19.02.2021 at 17:00.

 

v  Course add-drop period will be between 01.03.2021 and 05.03.2021.

 

 

We wish you best of luck

Student Affairs Department

February 2021

 

İlgili Dosyalar