2020 Staff Teaching & Training Mobility 2. Application Result Announcement

2020 Staff Teaching & Training Mobility 2. Application Result Announcement

2020 Personel Ders Verme & Eğitim Alma Hareketliliği 2. Başvuru Sonuç Duyurusu / 2020 Staff Teaching & Training Mobility 2. Application Result Announcement

2020 Proje Dönemi Erasmus+ Personel Hareketliliği 2. Başvuru Çağrısı, Ulusal Ajans tarafından ilan edilen değerlendirme ölçütleri ve kurumumuz Erasmus+ Personel Hareketliliği Seçim Kriterleri dikkate alınarak değerlendirilmiştir. Değerlendirme sonucu için tıklayınız 2020 Proje Dönemi Asil listede yer alan personellerimiz 30 Eylül 2022 tarihine kadar hareketliliğe katılacağı kurumdan kabul/davet mektubu alarak tarafımıza teslim etmelidir. Akabinde sıralama gereği Yedek liste değerlendirilmeye alınacaktır.

*Sunulacak davet/kabul mektubundaki faaliyet süresinin 31 Mayıs 2023 tarihine kadar olabileceğini belirtmek isteriz. Başvuru sayısı, üniversitemize tahsis edilen hibe miktarı ile destekleyebileceğimizden daha fazla olduğu için yedek listeye aldığımız başvurular bulunmaktadır. Bu nedenle, hareketliliğe katılmaktan vazgeçmeniz halinde Yedek listeye sıra gelebilmesi için feragat dilekçeniz ile bilgi vermenizi rica ederiz.

Başvuru çağrısında da belirttiğimiz üzere, hareketlilik faaliyetleri en az 2 en fazla 5 gün olmalıdır. Seyahat günü ile beraber hareketlilikler, toplam en fazla 6 gün'e kadar hibelendirilebilir. Ekte başvuru çağrısında paylaştığımız kriterler ve bilgilendirme metnini ayrıca bulabilirsiniz. İlerleyen günlerde Asil olarak yerleşen personellerimiz için Oryantasyon Programı düzenlenecek olup, detaylı bilgilendirmeler sizlerle paylaşılacaktır.

Dear Işık University Members,

2020 Project Term Erasmus+ Staff Mobility applications have been evaluated by considering the evaluation criteria announced by the National Agency and our institution's Erasmus+ Staff Mobility Selection Criteria. Click for the evaluation result. Our staffs who are on the main list for the 2020 Project Period must receive an acceptance/invitation letter from the institution they will participate in the mobility within 3 months and submit it to us until 30.09.2022 Subsequently, the reserve list will be evaluated for sorting purposes.

*We would like to mention that the mobility period in the invitation/acceptance letter to be submitted can be until 31 May 2023. Since the number of applications is more than we can support with the amount of grant allocated to our university, there are applications that we have included in the reserve list. For this reason, if you refuse to participate in the mobility, we kindly ask you to provide information with your waiver petition so that it can be placed on the reserve list.

As we mentioned in the call for applications, the mobility activities must be at least 2 and at most 5 days. Together with the travel day, mobility can be granted up to a total of 6 days. You can also find the criteria and information text we shared in the call for application in the appendix. In the coming days, an Orientation Program will be organized for our personnel who have settled as Asil, and detailed information will be shared with you.
INTERNATIONAL OFFICE