E-İmza Başvuru ve Kurulum

E-İmza Başvuru ve Kurulum

Elektronik imza, elle atılan ıslak imza gibi kullanılabildiği için internette her türlü resmi işlemin hem zamandan hem kağıt israfından tasarruf edilerek ve elektronik ortamda arşivlenerek yürütülmesini sağlar. Elektronik imza, kamu kuruluşlarıyla yapılan işlemlerde, bankacılık ve sigortacılık işlemlerinde, e-devlet, e-iş ve e-ticaret uygulamalarında, e-posta ve kanun kapsamındaki hukuki işlemlerde kullanılabilir.

E-imza Başvuru

Üniversitemizde e-imza başvuru sürecine ilişkin akış şeması aşağıdaki akış şemasında gösterildiği şeklindedir. E-imza sertifikası almak istenilen personele ait bilgileri içeren formun tüm sayfalarının paraflanarak Bilgi İşlem Daire Başkanlığına iletilmesi gerekmektedir. E-imza Başvuru Formu indirmek için formlar sayfasına gidiniz.

E-İmza Kurulumu

E-imzanız size ulaştıktan sonra imzayı kullanabilmeniz için bilgisayarınıza ilgili kurulumun yapılması gerekmektedir. E-imza Kurulumu kılavuzuna ulaşmak için linke tıklayınız.

İlgili Dosyalar